Wygląda dobrze
To pole jest wymagane

Galeria

Biblioteczna Akademia Malucha:"Światowy Dzień Pluszowego Misia": 26.11.2014

Urodziny Pluszowego Misia były obchodzone w naszej bibliotece już kolejny rok. Z tej okazji dla najmłodszych uczestników Bibliotecznej Akademii Malucha przygotowaliśmy wiele atrakcji. Były m.in. tańce z misiami i wiersze o misiach. Urodzinową uroczystość zakończyliśmy wspólnym odśpiewaniem „Sto lat!” i życzeniami dla naszego jubilata.

2014-12-08 12:48

Biblioteczna Akademia Malucha: Dzień dobry, jesień!: 29.10.2014

Tym razem Biblioteczna Akademia Malucha zaproponowała najmłodszym czytelnikom wierszyki, piosenki i zagadki związane z Panią Jesienią. Spotkanie rozpoczęło się wierszem „Kapelusz Muchomora” Heleny Bechlerowej. Taneczne podmuchy z liśćmi, wyklejanie drzewa liśćmi czy zabawa ruchowa „Zajączki, zajączki” to tylko kilka z propozycji przygotowanych na zajęcia „Dzień dobry, jesień!”.

2014-11-04 13:44

Biblioteczna Akademia Malucha: "Gimnastyka - dobra sprawa!": 01.10.2014

Gimnastycznymi zajęciami rozpoczęliśmy nowy rok akademicki w Bibliotecznej Akademii Malucha. Nieoczekiwanie pojawił się Doktor Rybka-bohater wiersza Barbary Lewandowskiej „Nasze zdrowie”, który przedstawił jak należy dbać o zdrowie i do kogo musimy się udać po pomoc w razie choroby. Ćwiczenia gimnastyczne rozpoczęliśmy od masażu „Przyszła myszka do braciszka”. Przysiady, rowerki, marsz z chusteczkami i wiele innych zabaw ruchowych dostarczyły dzieciom, i nam dorosłym, wielu pozytywnych wrażeń. Potem, zabawnym i smacznym zajęciem było wspólne stemplowanie warzywami i krojenie sałatki owocowej. Spotkanie zakończyliśmy występem teatralnym „Kino w łazience”, gdzie w roli głównej wystąpiła szczotka i pasta do zębów oraz kubeczek.

2014-10-22 15:02

Wakacje z Biblioteką 2014: 4 - 8 sierpnia 2014

„Dlaczego Grecy budowali świątynie, a Rzymianie nosili togi?” Za nami drugi tydzień wakacyjnych przygód w Miejskiej Bibliotece Publicznej. Na kilka dni - od czwartego do siódmego sierpnia - przenieśliśmy się do starożytnej Grecji i Rzymu. Natomiast ósmego sierpnia dzieci uczestniczyły w warsztatach prowadzonych przez Szymona Teluka- rysownika, malarza i ilustratora. Uczyły się jak stworzyć krótki komiks.

2014-08-20 10:57

Wakacje z Biblioteką 2014: 7 - 11 lipca 2014

"Tydzień w moim mieście". Pierwszy tydzień wakacyjnych przygód w Miejskiej Bibliotece Publicznej. Na kilka dni przenieśliśmy się do dawnego Chojnowa. Oczywiście podróż odbyła się przez zaczarowaną kapsułę czasu. A na zajęciach m.in. zwiedzaliśmy chojnowskie zabytki, w tym Zamek Piastowski - Muzeum Regionalne, uczestniczyliśmy w pikniku internetowym "Sieciaki na Wakacjach", wyruszyliśmy na wyprawę odkrywców "Husyci w Chojnowie" a na zakończenie obejrzeliśmy przedstawienie "Legenda o Kniaziu Popielu i Piaście Kołodzieju" w wykonaniu aktorów ze Studia Małych Form Teatralnych ART-RE w Krakowie.